• HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Δε συμμετέχω άλλο

Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Δε συμμετέχω άλλο σε αυτή τη παρτίδα των συμβιβασμών. Παραιτούμαι. Αλλάζω τροχιά...αλλάζω φορά, αλλάζω...εμένα. Μεταμορφώνομαι. Προσδοκίες μιας διαδρομής δίχως εμπόδια. Μονάχα στρωμένη με ροδοπέταλα. Αυτό θέλω. Θέλω; Κι όμως πάντα κάτι μου φταίει.  Κάτι μου λείπει... Το λένε τα μάτια μου. Στάζουν παράπονο. Τι θέλω; Δε πρέπει να κλαίω, αναζητώντας το, μα κάποιος μου είπε ότι είναι καλό...καθαρίζουν τα μάτια, αδειάζεις, είναι κάλο να μιλάς με δάκρυα... Ποιος ξέρει το κάλο μου; εσύ; εγώ; οι άλλοι;

 
Πάθος για σένα © 2011 | Designed by Most Media Athens, in collaboration with Geogre