• HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Μάνα είναι μονο μία....

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Πράγματα που έμαθα από τη μητέρα μου:
1.Από τη μητέρα μου έμαθα να εκτιμώ μια δουλεία που έχει γίνει με κόπο.
"Αν πρόκειται να σκοτωθείτε με τον αδελφό σου, πηγαίνετε εξω. Μόλις τέλειωσα το καθάρισμα!"

2.Από τη μητέρα μου έμαθα για την προσευχή
"Προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί κακομοίρη μου ,αλλιώς..."

3.Από την μητέρα μου έμαθα για τη λογική
"Δεν έχει γιατί. Γιατί το είπα εγώ." 

4.Από τη μητέρα μου έμαθα να προγραμματίζω τα ταξίδια μου
"Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς, καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω"

5.Από την μητέρα μου έμαθα για την τετράγωνη λογική
"Αν πέσεις από την κούνια και σπάσεις το λαιμό σου, δεν έχει βόλτα το απόγευμα."

6.Από την μητέρα μου έμαθα για την προνοητικότητα
"Φόρα καθαρά εσώρουχα, γιατί  ποτέ δεν ξέρεις ποτέ θα πάθεις κάποιο ατύχημα"

7.Από την μητέρα μου έμαθα για την ειρωνεία
"Αν δεν σταματήσεις να κλαις , θα σε δείρω και θα έχεις για τι να κλάψεις"

8.Από τη μητέρα μου έμαθα για το φαινόμενο της όσμωσης
"Κλείσε το στόμα σου, και φάε το φαγητό σου"

9.Από τη μητέρα μου έμαθα για την αντοχή
"Δεν θα σηκωθείς από το τραπέζι εάν δεν τελειώσεις τα ρεβίθια σου"

10.Από την μητέρα μου έμαθα για τα ακροβατικά
"Κοίτα πόσο βρώμικος είναι ο αυχένας σου!"

11.Από την μητέρα μου έμαθα για τα καιρικά φαινόμενα
"Το δωμάτιο σου είναι σαν να πέρασε τυφώνας"

12.Από την μητέρα μου έμαθα για την υποκρισία
"Σου έχω πει ένα εκατομμύριο φορές . Μην υπερβάλλεις!"

13.Από τη μητέρα μου έμαθα για το βιολογικό κύκλο
"Συνέχισε την γκρίνια και θα δεις! Εγώ σε γέννησα, εγω θα σε σκοτώσω!"

14.Από την μητέρα μου έμαθα για την ζήλια
"Υπάρχουν εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο που δεν έχουν τους υπέροχους γονείς που έχετε εσείς"  και "εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα γυρνάμε ξυπόλητα. Μην είσαι αχάριστος!"

15.Από τη μητέρα μου έμαθα πως να συμπεριφέρομαι
"Που τα έμαθες αυτά ρε παιδάκι μου? Γιατί δεν βλέπεις τον αδελφό σου ? Έτσι κάνει;"

16.Από την μητέρα μου έμαθα για τη διορατικότητα
"Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις!"

17.Από την μητέρα μου έμαθα την υπομονή
"Θα το ανοίξουμε όταν πάμε στο σπίτι!"

18.Από την μητέρα μου έμαθα ιατρική
"Σταμάτα να αλληθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλήθωρος!"

19.Από την μητέρα μου έμαθα παραψυχολογία
"Φόρεσε το πουλόβερ σου! Νομίζεις δεν ξέρω πότε κρυώνεις?"

20.Από τη μητέρα μου έμαθα χιούμορ
"Αν κοπείς με το μαχαίρι μην έρθεις κλαίγοντας σε εμένα γιατί θα τις φας από πάνω"

21.Από τη μητέρα μου έμαθα πως να μεγαλώσω
"Αν δεν φας όλο το φαγητό σου δεν θα μεγαλώσεις"

22.Απο τη μητέρα μου έμαθα γενετική
"Είσαι ίδιος ο πατέρας σου!!"

23.Από την μητέρα μου έμαθα για την καταγωγή μου¨
"Κλεινέ και καμιά πόρτα . Θα νομίζουν ότι γεννήθηκες σε στάβλο"

24.Από την μητέρα μου έμαθα σοφία
"Όταν μεγαλώσεις και φτάσεις στην ηλικία μου, θα καταλάβεις!"

25.Από την μητέρα μου έμαθα δικαιοσύνη
"Θα κάνεις και εσύ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ότι κάνεις εσύ σε εμένα"

26.Από την μητέρα μου έμαθα αμετροέπεια
"(αμέσως μετά το γάμο) : Άντε κάνε και εσύ ένα παιδάκι τώρα. Εγώ είμαι εδώ θα το μεγαλώσω" (ένα -δυο χρονιά αργότερα): Όποιος έχει παιδί κάθεται και το μεγαλώνει. Αρκετά! Εγώ τα δικά μου τα μεγάλωσα!)

 
Πάθος για σένα © 2011 | Designed by Most Media Athens, in collaboration with Geogre